Totalul afișărilor de pagină

Faceți căutări pe acest blog

luni, 20 iunie 2011

CUVANT CATRE FRATII DE LA MOREPARKS

Stimata redactieMoreparks,
Nu stiu cine v-a acuzat ca mi-ati clonat blogul, dar eu, CU SIGURANTA, nu, pentru ca nici nu va cunosc si oricum am luat aceasta fapta ca pe o gluma nereusita a  vreunui pusti.Nu m-am suparat pe el, ci pe faptul ca cineva poate scrie asemenea enormitati inchiante diavolului. Ii multumesc totusi ca a renuntat la clona blogului.
Va precizez ca nu am enuntat vreodata ca intreaga muzica rock are mesaje sanatiste, ci doar cele enumerate in articole. Ca idee, ascult baladele celor de la Scorpions (still loving you e preferata mea). N-am citit vreodata ca ar fi satanisti ( adica nu am auzit sa il preaslaveasca pe satan).

Cred  totusi ca muzica rock a fost creata cu un scop si anume indepartarea tinerilor de la credinta, dar scopul a fost atins prin muzica hardrock, mai cu seama. Cititi: http://luptapentruortodoxie.blogspot.com/2011/05/fata-ascunsa-rock-ului.html

Nu neg nici faptul ca ratacita lady gaga  sau alti cantereti pop ar avea o influenta mult mai mare si mai nefasta asupra tinerilor.De fapt, pe lady gaga o consider absolut ratacita si sub influenta totala a diavolului.

De-a lungul vietii, avem ocazia de multe ori sa alegem. Nu ne pune sau nu ne predestineaza nimeni sa fim rai sau buni, sa ducem o viata morala sau depravata.Sunr alegerile noastre. Dumnezeu doar ingaduie.Fiecare este insa responsabil pentru alegerile facute

Bunul Dumnezeu ne-a dat liberul arbitru tocmai din dragoste pentru noi, pentru a nu ne impune sa ne iubim Creatorul, asa cum ar fi  normal. Ati auzit insa voi vreodata sa creeze ceva satana?

Cred ca stiti, dar mai precizez ca Dumnezeu este IUBIRE, ADEVAR, LUMINA, DREPTATE, MILA spre deosebire de diavol care e tatal minciunii, al rautatii, inselarii si al urii.
De asta, un crestin adevarat NU va ura pe nimeni niciodata, se va ruga pentru dusmanii sai si pentru fratii sai , dar VA CONDAMNA PACATUL!

Daca am postat acele articole au fost doar spre trezirea celor care inca dorm, amagitii de inselator.
Caci Dumnezeu NU VREA MOARTEA PACATOSULUI, CI SA SE INTOARCA SI SA FIE VIU!!!
Acum analizati si singuri cum sta situatia si daca gresesc, il rog pe bunul Dumenzeu sa ma lumineze.
Pana atunci, va rog sa vizionati filmul SIRENELE de pe sfaturiortodoxe sau sa cercetati scrierile par Badulescu, care a fost, din cate stiu, rocker.

Mai va rog sa retineti ca diavolul nu doarme, nu se hraneste , nu pierde timpul. In ura lui suprema fata de Creatia cea mai de pret a lui Dumnezeu: omul, nu precupeteste nici un efort sa rataceasca cat mai multe suflete care s-au indepartat de Dumnezeu.Caci atunci cand pleaca Hristos din inima, locul Lui e luat de satana.


Analizati singuri cum si dupa ce repere traieste un om fara Dumnezeu si cum isi petrece viata un crestin adevarat.

Eu va doresc sa fiti sanatosi, sa faceti fapte folositoare sufletului si celorlati din jurul vostru, sa va lumineze Dumnezeu mintea si sa va umple inima de iubire si dragoste pentru dreptate si adevar.

Doamne-ajuta!

Cu dragoste frateasca,
danutza

Dezmintire in cazul clonarii blogului Luptapentruortodoxie


Redactia MoreParks e intrigata de acuzatia ca noi am fi clonat blogul doamnei Danutza.

Vrem sa subliniem ca activam in organizatii ecologiste si nu avem timp pentru a clona site-uri.

Si noi am fost socati la aflarea acestei vesti , cum ca blogul LUPTAPENTRU ORTODOXIE a fost clonat de necunoscuti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu